środa, 8 lutego 2012

Umiejętność słuchania

"A gdy będziecie chcieli iść w prawo albo w lewo,
Twoje uszy usłyszą słowo odzywające się do ciebie z tyłu:
To jest droga, która macie chodzić!"

Izaj. 30, 21

"Nie odstępujcie od niego do nicości,
Które nie mogą pomóc ani wyratować,
Gdyż są nicościami"

I Sam. 12, 21


Codzienne studiowanie Biblii z dziećmi to okres I księgi Samuelowej,
sam zaś wieczorami zasiadam przy księdze Izajasza.

Obydwa powyższe urywki wczorajszego dnia odkryłem.
Łączą się one dla mnie w jedno przesłanie.
Umiejętność wykształtowania w sobie słuchania głosu Bożego.
Ostatnie pół roku pokazuje mi jak ważne jest wsłuchiwanie się w Jego szept.
Owocuje to potężnym błogosławieństwem.
On nigdy nie spóźnia się ze swoją podpowiedzią, ZAWSZE jest na czas!

Moje próby przyspieszania czy działania na własną rękę, 
okazywały się być płonne i bezwartościowe.
Po czasie moje działania zostawały zweryfikowane
jako ślepe uliczki pędzące w stronę nicości.

Kolejny raz utwierdzam się w przekonaniu:
Sam tylko puchem marnym na tym świecie jestem.

Cokolwiek mam i czegokolwiek doświadczam, to tylko dzięki Tobie Panie!
Niech Twój Duch Święty mnie prowadzi każdego dnia!




Brak komentarzy: